Dimarts, 15 de novembre de 2011
Benaguasil

Èxit comarcal de Compromís-Equo al Camp de Túria

Guardar en Mis Noticias. Enviar por email
Redacció

Més de 200 persones varen omplir l’auditori de Consolat de Mar, on els candidats a les Eleccions Generals per Compromís-Equo, Paco García i Joan Baldoví, varen exposar les propostes i programa que la formació portarà al parlament espanyol a partir del 20 de novembre.

A l’acte, també varen intervindré el candidat al Senat, Enric Bataller i el diputat autonòmic de Compromís i regidor de Vilamarxant, Juan Ponce.
Tots varen destacar la necessitat de posar a les persones en el centre de l’acció política front els mercats i la banca, establint un nou sistema productiu i sostenible que garantisca treball digne i benestar, així com enllestir una  regeneració democràtica en profunditat de les institucions i aplicar una democràcia real en tots els àmbits.
[Img #2192]
Acceda para comentar como usuario
¡Deixeu el vostre comentari!
Lactualitat.com • Términos de usoPolítica de PrivacidadMapa del sitio
© 2012 • Tots els drets reservats
POWERED BY FOLIOePRESS